طراحي وب سايت

۷۱ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

۷۵ بازديد

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

fqye_e1.jpg

از جمله روش هايي كه براي دستيابي به حداكثر انرژي و توان موتور خودروها مي توان به كار گرفت، ريمپ كردن (Remap) اتومبيل است. طي اين فرآيند با صرف هزينه اندكT عملكرد و كارايي موتور خودرو ارتقا پيدا كرده و مي توان طول عمر آن را افزايش و مصرف سوخت را كاهش داد.

ريمپ خودرو چيست و چگونه انجام مي شود؟

اكثر وسايل نقليه مدرن داراي يك ECU (واحد كنترل موتور) هستند كه در حقيقت يك كامپيوتر كوچك بوده و نحوه عملكرد موتور را كنترل مي كند. به عبارت ديگر واحد كنترل موتور با دريافت اطلاعات از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها، پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر را ارزيابي و تحليل كرده و طالاعات را مجددا به خودرو باز مي گرداند و بدين ترتيب خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد. كارخانه هاي توليد كننده خودرو با تنظيم نرم افزاري بر روي اي سي يو (قبل از ارسال وسيله نقليه و عرضه آن به بازار) به طور پيش فرض موتور را تنظيم مي كنند. اين امر به اين دليل انجام مي شود كه برخي از توليد كننده ها بايد خودروهاي خود را در سراسر جهان به فروش برسانند. بنابراين براي پيكربندي و اعمال تنظيمات نرم افزار در اي سي يو بايد شرايط آب و هوايي، قوانين و محدوديت ها و كيفيت متفاوت سوخت در كشورها و مناطق مختلف را در نظر بگيرند.

در واقع مي توان گفت كه ريمپ كردن همان اصلاح و جايگزين كردن نرم افزار پيش فرض اتومبيل توليد شده در اي سي يو وسايل نقليه است. تنظيمات سفارشي و اختصاصي كه به منظور كسب حداكثر بهره از موتور در واحد كنترل اعمال مي شود، اغلب از طريق اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي گردد. بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه ريمپ كردن اي سي يو خودرو بسيار سريع قابل انجام است. براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو را برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي كنند. از اين رو در گذشته به اين فرآيند چيپ تيونينگ مي گفتند.

در ريمپ كردن وسايل نقليه، يك نرم افزار بهينه و جديد جايگزين نرم افزار پيش فرض در اي سي يو (ECU) خودرو مي شود. طي اين پروسه مي توان نرم افزار واحد كنترل موتور خودروها با نرم افزار جديد كه قابليت هاي بهتري را چه در زمينه اقتصادي و چه عملكردي براي اتومبيل به ارمغان مي آورد بازنويسي و جايگزين كرد. ريمپ اي سي يو در اصل برنامه اي است كه عملكرد موتور را كنترل مي كند.

fqye_e1.jpg

مزاياي ريمپ خودرو

برداشتن ECU مي تواند روشي بسيار مقرون به صرفه براي بهبود چشمگير عملكرد خودرو شما باشد. با ريمپ خودرو قدرت موتور تا 35 درصد افزايش يافته و تا 15 درصد در مصرف سوخت صرفه جويي مي شود. در ادامه به برخي از مزيت هاي ريمپ اي سي يو اشاره مي كنيم:

افزايش قدرت و گشتاور

ريمپ خودرو اين امكان را دارد كه محدوديت هاي تعيين شده بر روي وسيله نقليه شما توسط سازنده را حذف كند. با انجام اين كار مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، ارتفاع و كيفيت سوخت موجود در آن، پارامترهاي مختلف وسيله نقليه خود را دقيق تر كنيد. تنظيم دقيق همه اين جنبه ها باعث افزايش قدرت و گشتاور اتومبيل مي شود.

صرفه جويي در سوخت و بهبود اوضاع اقتصادي

تغيير نرم افزار خودرو شما مي تواند در افزايش mpg (مسافت طي شده با يك باك بنزين) تاثير داشته و در مصرف سوخت صرفه جويي كند؛ اين كار به مديريت هزينه هاي شما نيز كمك مي كند.

بهبود عملكرد و قابليت رانندگي

بهبود عملكرد و كارايي اتومبيل باعث مي شود كه رانندگي كردن با وسيله نقليه شما آسان تر و بهتر شده و قابليت رانندگي خودروتان تا 40 درصد ارتقا يابد.

بهبود عملكرد دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به به ميزان قابل توجهي بهبود قابليت پاسخ موتور و پاسخ گاز دريچه گاز كمك كند. اين اتفاق براي افرادي كه نگران كارايي وسيله نقليه خود هستند بسيار مهم و حائز اهميت است.

داراي قابليت تنظيم

نكته مهم در مورد تغيير نرم افزار موتور خودروها اين است كه آن ها كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند. شما حتي مي توانيد بيش از يك بار ريمپ كرده و تنظيمات گوناگوني بر روي خودروتان اعمال كنيد و بسته به نيازتان هنگام رانندگي از قابليت هاي آن ها استفاده كنيد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

ريمپ كردن عبارت است از تغيير تنظيماتي كه بر واحد كنترل موتور خودرو تاثير مي گذارد. اين كار مي تواند آثار زيان باري نيز به همراه داشته باشد. اما اين مسئله به فردي كه اين نرم افزار را نوشته است، بستگي دارد. همچنين مهم است كه فردي كه مسئوليت تنظيم تغييرات وسايل نقليه را بر عهده گرفته است، چگونه اين تنظيمات را بر روي خودرو اعمال مي كند. از اين رو هرگز نبايد خودتان به طور شخصي اقدام به اين كار كرده يا براي تغيير نرم افزار به سراغ افراد يا مراكز تاييد نشده برويد. شركت هايي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند. اين شركت ها اغلب اين نرم افزارها را آزمايش مي كنند و پيش از آن كه به مرحله عرضه عمومي برسند، آن را براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به ريمپ انواع خودروها را با قيمت مناسب و كيفيت بالا ارائه مي دهد.

تغيير نرم افزار واحد كنترل به غير از ارتقا عملكرد خودرو چه مزيت هاي ديگري دارد؟

حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) از ديگر امكاناتي هستند كه متناسب با نرم افزاري كه بر روي اي سي يو خودرو خود نصب كرده ايد مي توانيد از آن ها بهره ببريد. اين حالات از طريق سوئيچ اصلي فعال مي شوند. ايموبلايزر به سيستم امنيت الكترونيكي گفته مي شود كه در صورت فعال بودن از روشن شدن خودرو با هر چيزي به جز سوئيچ اصلي آن جلوگيري مي كند. اين سيستم در حقيقت مانع از به سرقت رفتن خودرو شما و روشن شدن آن با روش هايي چون اتصال سيم هاي سوئيچ مي شود.

حالت والت كه به آن حالت اعزام به تعميرگاه نيز گفته مي شود يكي ديگر از امكانات و قابليت هاي امنيتي است كه ريمپ كردن ارائه مي دهد. وقتي حالت والت را فعال مي كنيد در حقيقت اجازه استفاده طولاني مدت از خودروتان را به ديگران نمي دهيد. اين حالت براي موقعيت هايي چون زماني كه پيشخدمت قصد انتقال خودرو شما به پاركينگ اختصاصي رستوران را دارد بسيار كاربردي است. حالت والت سرعت و عملكرد خودرو را محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

ريمپ خودرو 206 و مزيت هاي آن

خودرو 206 از محبوب ترين و پر فروش ترين خودروهاي ساخت داخل است كه موتور آن از سري TU و از خانواده موتورهاي چهار سيلندر بوده و براي نخستين بار حدود 35 سال قبل (در سال 1986) با خودرو Citroën AX معرفي و به بازار عرضه شد. ريمپ كردن هر كدام از خودروهاي 206 تيپ 1 تا 6 شامل تغييرات متفاوتي است كه در بهبود عملكرد خودرو تاثيرگذار است.

همان طور كه پيش تر نيز به آن اشاره شد، ريمپ كردن و تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو موجب افزايش و بهبود كارايي آن مي شود. در ريمپ خودرو 206 از طريق اصلاح جرقه زني شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن هاي انژكتور و اصلاح هوا دهي دريچه گاز مصرف سوخت كاهش پيدا مي كند. همچنين اصلاح جرقه زني شمع ها كمك مي كند كه احتراق به خوبي صورت گيرد و طول عمر موتور افزايش يابد. ريمپ كردن سبب مي شود كه سوخت به صورت افشانه اي پاشيده و اكسيژن و سوخت به خوبي با يكديگر تركيب شوند. به اين ترتيب بازده موتور خودروتان افزايش مي يابد. اگر سوخت و اكسيژن با نسبت درستي با يكديگر تركيب نشوند، موتور خودرو آسيب ديده و خودرو راندمان لازم را ندارد. در صورت زياد بودن سوخت، احتراق به خوبي رخ نمي دهد و اگر هوا بيشتر از اندازه استاندارد باشد، مخلوط اكسيژن و سوخت خاموش مي شود.

ريمپ 206 در مركز چيپ تيونينگ كاراك

مركز ريمپ و چيپ تيونينگ كاراك با بهره مندي از كارشناساني مجرب و متخصص و با داشتن سال ها تجربه در زمينه ريمپ موتور انواع خودروها، كليه خدمات مربوط به ريمپ خودرو 206 شما را با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت ارائه مي دهد. از جمله خدماتي كه در اين مركز براي ريمپ خودرو 206 ارائه مي شود مي توان به افزايش قدرت خودرو، كاهش مصرف سوخت، افزايش سرعت و شتاب، رفع كپ اوليه، حذف لرزش هاي خودرو، كاهش دماي كاركرد فن، رفع كپ حين حركت، حذف محدوديت هاي دور موتور و .... اشاره كرد. به مجموعه اين خدمات فول ريمپ 206 گفته مي شود. از ديگر خدماتي كه در مركز كاراك ارائه مي شود مي توان تيوتينگ خودرو و صداگيري خودرو را نام برد.

منبع: ماشين3

 

راهكار هايي براي افزايش تراز در آزمون ها

۷۸ بازديد

راهكار هايي براي افزايش تراز در آزمون ها

aa71_m4.png

 

• چرا در آزمون هاي آزمايشي نتيجه مطلوبي كسب نمي كنم؟

•چرا افزايش تراز ندارم؟

• زيست شناسي را زياد مي خوانم ، چرا آنطور كه انتظار داشتم درصد خوبي كسب نكردم؟

• من براي ديني خيلي تلاش كردم ، اما چرا اونطور كه بايد نشد؟

يكي از اصلي ترين مواردي كه باعث افزايش سطح داوطلبان در امتحانات مسخره مي شود اين است كه آنها هرگز با بدست آوردن درصد بد يا افت تعادل در يك يا دو امتحان ، روحيه خود را از دست نمي دهند بلكه جدي تر و با روحيه اي خستگي ناپذير تر به نظر مي رسند. آنها مطالعه خود را براي آزمون بعدي شروع مي كنند ، بنابراين به جاي ايجاد بهانه هاي مختلف از جمله سؤالات غير استاندارد يا دشواري آزمون ها ، به دنبال راهي براي يافتن مشكل در كار خود براي رسيدن به نتيجه مطلوب در آزمون باشيد. در مقاله بعد سعي داريم با ارائه راهكارهاي مفيد و كارآمد ، شما را در رسيدن به سطح مطلوب خود همراهي كنيم.

راه هاي افزايش تراز

براي كسب تراز بالا ساعت مطالعه خود را بالا ببريد

طبيعي است كه براي به دست آوردن سطح ، به عنوان مثال 7000 ، بايد ساعات مطالعه در اين سطح داشته باشيد. با ساعات كم مطالعه ، نمي توانيد معجزه كنيد و سطح خود را به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد! به عنوان مثال ، با 20 تا 30 ساعت مطالعه هفتگي در فاصله بين امتحانات ، به سطوح عالي نخواهيد رسيد. براي رسيدن به سطح عالي ، به يك برنامه تحصيلي حرفه اي و برتر نياز داريد. اطمينان داشته باشيد كه هرچه ساعت مطالعه بيشتر و مفيد شما در يك درس باشد ، به طور طبيعي نتايج شما در آن درس بهتر خواهد بود.

سبك و عادات مطالعاتي خود را تغيير دهيد

شما بايد يك شيوه مطالعه خوب داشته باشيد ، براي مثال براي يك دوره مانند زيست شناسي ، كه در آزمون آزمايشي داراي ضريب 4 است و از طرف ديگر بيشترين سؤال را دارد ، بايد يك برنامه ويژه تهيه كنيد و اين دوره را مطالعه كنيد روزانه. از طرف ديگر ، شما بايد عادات مطالعه خوبي داشته باشيد ، براي مثال ، شما نمي توانيد دو رشته محاسباتي و مفهومي را پشت سر هم مطالعه كنيد ، براي مثال مطالعه رياضيات بعد از فيزيك كار درستي نيست! درعوض ، پس از يك درس مانند فيزيك كه جنبه محاسباتي و در عين حال مفهومي دارد ، بايد درسي مانند دين و زندگي يا ادبيات را مطالعه كنيد. توجه داشته باشيد كه براي برخي از درسها علاوه بر برنامه آزمون ، شما بايد برنامه تحصيلي خود را نيز بطور جداگانه داشته باشيد. توصيه مي شود براي دوره هايي مانند زيست شناسي در رشته آزمايشي يا رياضيات در زمينه رياضيات و فيزيك برنامه تحصيلي جداگانه داشته باشيد و روزانه اين درس ها را مطالعه كنيد.

با استفاده از روش‌هاي صحيح تست‌زني تراز خود را افزايش دهيد

تست زني يكي از مهمترين كارها براي موفقيت در آزمون‌هاي آزمايشي است. برخي از كنكوري ها مي گويند كه ما هنوز در مبحثي به تسلط كافي روي مطالب آموزشي نرسيده‌ايم، بنابراين تست زني را شروع نمي كنيم. اين اشتباه است ، آزمايش بايد با حل سوالات تشريحي همراه باشد. هرچه تمرينات و آزمونهاي آزمايشي بيشتري براي درس هاي مختلف انجام دهيد ، با تيپ تست‌هاي بيشتري نيز آشنا خواهيد شد و بهتر از پس سوالاتي كه در آزمون طرح مي شود بر مياييد. در برخي از درس ها ، مانند درس هاي محاسباتي ، درصد بالايي از داوطلبان موفق به شركت در آزمون هاي بي شماري مي شوند. در چنين درسهايي ، خواندن جزوه به تنهايي هيچ فايده اي براي آنها نخواهد داشت. برعكس ، در موضوعي مانند زيست شناسي ، شما بايد بيش از تست زني بر مطالب كتاب درسي تسلط داشته باشيد و سپس سعي كنيد و بعد تست زني درحجم زياد اقدام كنيد.

براي افزايش تراز يك برنامه‌ريزي منسجم و دقيق داشته باشيد

اگر با يك برنامه مطالعاتي چندين بار پشت سر هم پيشرفت نكرده ايد و سطح خود را افزايش نداده ايد ، توصيه مي شود هر چه سريعتر برنامه خود را تغيير دهيد و به ياد داشته باشيد كه كنكور جايي براي آزمايش و خطا نيست و درس هاي خود را با يك برنامه ريزي حرفه اي و علمي خواندن بايد مطالعه كنيد. بايد در برنامه ريزي درس صحيح انعطاف پذيري وجود داشته باشد ، يعني بايد روزهايي تعيين شود تا در صورت عقب افتادن به برنامه برسيد. تعداد تست ها بايد مشخص شود. آزمون آموزشي بايد از آزمون متمايز شود ، برنامه بررسي دوره هاي مختلف بايد در آن گنجانده شود ، و بنابراين حتماً با برنامه هاي صحيح در مسير كنكور قدم بگذاريد. كه اين كار رو موسسه حرف آخر براي شما انجام داده و ميتونيد طبقمنابع و برنامه كه بتون داده ميشه پيش بريد و سرنوشت زندگيتان رو عوض بكنيد.

انتخاب منابع كمك آموزشي مناسب براي افزايش تراز

هر داوطلب بايد متناسب با نياز آموزشي خود ، از صدها منبع آموزشي موجود در بازار منبع مناسبي را انتخاب كند. البته از اهميت كتاب درسي به هيچ وجه نبايد غافل شد زيرا كتاب درسي منبع اصلي هر داوطلب است و منابع كمك آموزشي نيز در كنار كتاب درسي معنا پيدا مي كند. مراقبت و وسواس در هزينه كردن براي انتخاب منبع كمك آموزشي ضروري است ، زيرا اگر منبع كمك آموزشي مفيد و كارآمد باشد ، به پيشرفت اهداف شما در راه آماده سازي براي آزمون ورودي كمك خواهد كرد. در مقابل ، اگر منبع مشكلي را بدون مشورت انتخاب كنيد ، شما را از مسير اصلي منحرف مي كند. از طرف ديگر توجه داشته باشيد كه بهتر است براي هر درس يك يا دو منبع مطالعه را انتخاب كنيد ، زيرا انتخاب چندين منبع مطالعه فقط داوطلب را گيج مي كند و فايده اي براي داوطلب نخواهد داشت.

كنكور دوره اي هست كه زمان آزمون خطا وجود نداره و بايد از اول منبع درستي انتخاب بكنيد كه بدون شك حرف آخر، حرف اول رو ميزنه كه اكث رتبه برتر هاي كنكور با اين پكيج ها تونستن به رتبه هاي عالي دست پيدا بكنند.

تحليل و ارزيابي آزمون واجب تر از نان شب!

مهم نيست كه چقدر شما در آزمون ناكام باشيد ، تجزيه و تحليل تست يكي از مهمترين مراحل پس از آزمون است. بعد از ناكامي در آزمون ، اگر سوالات درست و غلط خود را بررسي و تحليل نكنيد ، در آزمون بعدي خود همان اشتباهات را تكرار مي كنيد و فقط روحيه خود را بيشتر از دست خواهيد داد. توصيه ما به داوطلبان اين است كه حتماً يك نوت بوك را براي تحليل سوالات آزمون خود كنار بگذاريد و براي تجزيه و تحليل آزمون از زمان ويژه استفاده كنيد. مهم است كه تجزيه و تحليل آزمون در همان روز آزمون انجام شود و به روز ديگري موكول نشود.

دفتر برنامه ريزي خود را به طور كامل و دقيق پر كنيد

با بررسي آزمون و تحليل كارنامه آزمون ، نقاط قوت و ضعف خود را متوجه خواهيد شد. به منظور جمع آوري اطلاعات بيشتر در اين زمينه ، توصيه مي كنيم دفتر برنامه ريزي خود را بطور كامل و دقيق پر كنيد. طبيعي است كه داوطلبي كه ظاهراً براي مدت 2 ساعت عربي خوانده است ، نمي تواند از خود انتظار درصد بالاي 50 داشته باشد. با مرور كتاب برنامه ريزي و تجزيه و تحليل گزارش آزمون خود ، مي توانيد با حفظ دروسي كه نقطه قوت شماست در كنارش سعي در تقويت دروسي بكنيد كه به نقاط ضعفتان تبديل شده است.

با صرف كمي وقت بيشتر بر روي درسهايي كه نقطه قوت شماست ، مي توانيد 100? تسلط خود را در اين دروس كسب كنيد و به نوعي اين دروس را به سكوي پرتاب خود تبديل كنيد. براي درس هايي كه در آنها گاهي اوقات درصد خوبي كسب مي كنيد و بعضي اوقات درصد پاييني را كسب مي كنيد ، با افزايش ساعت مطالعه و افزايش تست ، مي توانيد آن درس را نيز به نقطه قوت خود تبديل كنيد. كنكوري ها در برخي از دروس ضعيف هستند، به طوري كه در آزمون آزمايشي ، اين دروس را سفيد مي گذارند و درصد بسيار كمي دريافت مي كنند. براي اينكه اين موضوعات از اين وضعيت خارج شود ، توصيه مي‌كنيم اين دروس را در برنامه مطالعاتي روزانه خود قرار دهند و توجه ويژه اي بر روي آن‌ها داشته باشند.

 كه مي تونيد با حرف آخر كه از جديدترين متد آموزشي دروس كنكور رونمايي كرد هم بهره مند بشيد.

 

بهترين سايتهاي مديا

۷۷ بازديد

مجموعه سايتهليي مه شما ميتوانيد  خدمات مربوط به مديا را دريافت كنيد

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155